بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نقش قلعه نویی قبول!نقش فرهاد مجیدی چیه؟!

هر چقدر ما در مورد مطالب برخی از دوستان در مورد بازگشت سفر امیر قلعه نویی و دلایل مغرضانه ای که دارند و نسبتهای ناروائی که به این مربی موفق می دهند کوتاه می آییم،این دوستان ولکن معامله نیستاند و دوست دارند مطالب و یا کامنتهای همچون نظراتی که خودشان بیان می کنند دریافت کنند تا در این آشفته بازاری که استقلالی ها فعلا گیر کرده اند،مهر سکوت بر دهان خود بزنند!
تا چندی قبل امیر قلعه نویی را متهم به باند بازی و مافیای فوتبال و زد و بند با بازیکنان دیگر تیمها می کردند!حالا که تیم در بن بست مشکلات مالی بدجوری گیر کرده و هیچ بازیکنی حاضر به تمدید قرار داد خود نیست و حداقل شرط مذاکره را صحبت با شخص امیر قلعه نویی گذاشته اند،بعضی از هواداران از اینکه قلعه نویی چرا زودتر از موعد مقرر به تعطیلات خود پایان نمی دهد و به ایران باز نمی گردد انتقاد کرده و در کنار این انتقادات گوشه و کنایه های هم نثار این مربی می کنند!
اما همین دوستان که اکثرا مواضعشان را در فصل قبل و در زمانهای چون دیدار با سپاهان در جام حذفی،باخت به الهلال در تهران و ...قبلا بارها مشاهده کردیم یکبار به این نکته اشاره نمی کنند که چرا فرهاد مجیدی که به تنهایی می تواند در جمع و جور کردن استقلال فعلی کمک زیادی انجام دهد و مهلت تعطیلات وی نیز به پایان رسیده بر خلاف قلعه نویی که هنوز از مرخصی وی چند روزی باقی مانده، چرا روز شنبه  همانند بازیکنانی چون سیاوش اکبرپور،فردین عابدینی و ...که با تیم قرار داد دارند بر سر تمرینات تیم حضور پیدا نکرده است!؟این دوستانی که دائما از نقش پررنگ قلعه نویی در تیم بستن و و مذاکره با بازیکنان قدیم و جدید صحبت می کنند،چرا از نقش فرهاد مجیدی حرفی به زبان نمی آورند!
وقتی کاپیتان محبوب استقلالی ها بر سر تمرینات تیم حاضر بشود(هرچند که بنا بر حد نصاب نرسیدن تعطیل بشود)هم دل هواداران گرم و امیدوار به آینده میشه و هم بازیکنان دیگر وقتی می بینند کاپیتان اول تیم و بازیکن بزرگ استقلال بر سر تمرینات حاضر شده دیگه طاقچه بالا نمی گذارند و سریع  تکلیف خودشان را با باشگاه  روشن میکنند و بر سر تمرینات حاضر می شوند!
هر کاری یک اصولی دارد!همه چیز رو برای خودتان نخواهید!
هر چند می دانیم که؛فردا که قلعه نویی اومد تهران و بازیکنان قرار داد بستند مطمئنا شاهد مطالب و کامنتهای خواهیم بود که دیدید قلعه نویی باند بازومافیای فوتباله !تا وقتی به تهران نیامده بود هیچ بازیکنی با تیم تمدید نکرده بود اما تا اومد اینجوری شد یا اونجوری شد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 3 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,امیر قلعه نویی,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com